Portfolio marek meblowych Internity Home powiększyło się o kolejny kultowy brand – Norman Copenhagen. Jest to duńska firma projektowa, której misją jest tworzenie oryginalnych i innowacyjnych produktów o prostym i nowoczesnym wzornictwie, które wytrzymują próbę czasu. Norman Copenhagen przełamuje myślenie o skandynawskich markach, wprowadzając do swojej oferty produkty o zabawnym i barwnym twiście.
New Nordic – poznaj bliżej styl, który zdominuje aranżacje wnętrz
Nowy powiem w skandynawskim designie
Marka Normann Copenhagen została założona w 1999 roku przez Jana Andersena i Poula Madsena. Oferta obejmuje szeroką i stale powiększającą się kolekcję mebli, oświetlenia, tekstyliów, a także akcesoriów domowych. Produkty brandu rzucają wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu o skandynawskim wzornictwie. Strają się również uczynić zwyczajne, niezwyczajnym, dzięki wspaniałym projektom, za które Norman Copenhagen zdobył już ponad 80 nagród.
Marka odpowiedzialna
W Normann Copenhagen wiodąca pozycja firmy projektowej, traktowana jest jako bardzo odpowiedzialnie, dlatego marka angażuje się w tworzenie bardziej zrównoważonego przemysłu, nieustanie dążąc do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko i społeczeństwo.
Wykorzystując nasze trzy zasady: długowieczność, innowacyjność i przejrzystość jako wskazówki oraz ponosząc odpowiedzialność za wpływ, jaki wywieramy na przyszłe pokolenia, naszą ambicją jest ciągła ponowna ocena naszej organizacji w celu poprawy naszych działań.