Branża kreatywna zna moodboard jako kolaż obrazów, materiałów i tekstów, służący do wizualnego oddania pewnej koncepcji. Jednak, dla Internity Home moodboard to znacznie więcej niż wizualna inspiracja – to kluczowy element pracy nad projektem. Internity Home konsekwentnie kształtowało nowe podejście do roli moodboardu, umieszczając go w centrum zainteresowania architektów, handlowców i klientów. Zaangażowanie to zaowocowało nie tylko stworzeniem dedykowanych stref pracy z moodboardem w salonach Internity Home na terenie całej Polski, ale również stworzeniem kompleksowej filozofii marki. W tym podejściu moodboard staje się punktem wyjścia dla koncepcji projektu oraz otwiera drzwi do dialogu, już na samym początku procesu.
Moodboard jako narzędzie komunikacji wizualnej z klientem
Jak praca z moodboardem wpływa na proces projektowy
Zgodnie z filozofią marki Internity Home, moodboard to kompozycja elementów, składających się na fizyczną wizję projektu. Zestawienie materiałów, kolorów, tekstur i form, tworzy spójny obraz całego wnętrza i odzwierciedlający historię, aspiracje i styl życia inwestora.
Jeden moodboard, stworzony w jednym miejscu, jakim jest Internity Home, wystarcza do oddania charakteru projektowanej przestrzeni. Jednocześnie inicjuje dialog z klientem, który ułatwia wyrazić marzenia i preferencje dotyczące aranżacji wnętrza.
Misją Internity Home jest propagowanie pracy z moodbardem, która daje realne korzyści: ułatwia prace z inwestorem, przyśpiesza proces wyboru materiałów, a przede wszystkim pozwala architektowi odpowiedzieć w 100% na potrzeby klienta.
Prezentacja konceptu
Prezentacja konceptu w świecie Internity Home to nie tylko sprawdzenie, czy materiały do siebie pasują, lecz także zaproszenie inwestora do przyszłego wnętrza. Proces ten obejmuje przełożenie koncepcji na obraz oraz materializację tego, co jeszcze nie powstało. Dzięki zastosowaniu moodboardu jako kluczowego narzędzia w tworzeniu inspiracji, rozpoczynamy dialog z klientem na etapie, gdy pomysły nabierają kształtu.
Początek dialogu
Początek dialogu w świecie Internity Home obejmuje przekazanie koncepcji, stanowiącej punkt wyjścia do dalszych ustaleń, oraz pracę z narzędziami haptycznymi i interaktywnymi. Proces tworzenia moodboardu to komunikacja emocji oraz sposób zaangażowania klienta w proces projektowy od pierwszych etapów, co tworzy atmosferę współpracy i personalizacji przestrzeni.
Narzędzie biznesowe
Moodboard tworzony w salonach Internity Home to istota technika, która stanowi aktywator projektu i nowe, znaczące doświadczenie zakupowe. W świecie projektowania wnętrz jest kluczowym elementem ułatwiającym proces decyzyjny i wzbogacającym interakcję pomiędzy klientem, architektem i wybieranymi materiałami, tworząc innowacyjne oraz satysfakcjonujące doświadczenie.
Dowiedź się więcej
Zapraszamy do wysłuchania zapisu rozmowy live, podczas której zostały przedstawione najistotniejsze korzyści pracy z moodboardem – zarówno po stronie klienta, jak i architekta. Jednocześnie zachęcamy wszystkich architektów i projektantów do nawiązania współpracy z salonami Internity Home w całej Polsce, gdzie w specjalnie przygotowanych strefach z ogromnymi bibliotekami materiałowymi, można zatopić się w doświadczeniu jakim jest tworzenie moodboardu.
Zobacz // próbki i ekspozycję