<-- Powrót do Inspiracji

Moodboard wnętrza jako narzędzie komunikacji wizualnej z klientem

Lifestyle
Skontaktuj się z namiKontakt

Moodboard to spersonalizowany koncept urządzenia całego wnętrza w jednym miejscu – tak jak to odbywa się w naszych showroomach przy pomocy specjalistów w swoich dziedzinach. Ogromne doświadczenie we współpracy z architektami a także kompleksowe podejście Internity Home do tematu wyposażenia luksusowych przestrzeni prywatnych oraz publicznych – to wszystko sprawia, że jesteśmy pionierami w branży a proces urządzenia wnętrza staje się czystą przyjemnością.

Moodboard Internity Home

Moodboard… i wszystko jasne

Wyobraźnia jest niezbędna w wielu dziedzinach życia, w tym w urządzaniu i aranżacji wnętrz. Architekci nie bez powodu tworzą wizualizacje, które pomagają ich klientom w podejmowaniu decyzji.

Schody zaczynają się w momencie, gdy idziemy do salonu z wyposażeniem wnętrz i zaczynamy urządzanie. Najczęściej wszystko kupujemy w wielu miejscach, dlatego trudno nam sobie wyobrazić, czy dana deska podłogowa będzie pasowała do płytek, które nam się podobają.

W naszym showroomie nie tylko kompleksowo urządzisz wnętrze, ale też przy pomocy naszego specjalisty lub architekta, z którym współpracujesz, możesz stworzyć moodboard, który pomoże Ci w podejmowaniu decyzji zakupowych. Specjalnie przygotowane standy a także mnóstwo próbek produktów – to wszystko jest do Twojej dyspozycji.

Moodboard wnętrza Internity Home

Jak ułożyć moodboard?

Na specjalnie przygotowanym stole moodboardowym w salonie Internity Home ułóż produkty, które Cię interesują. Sprawdź, czy pasują do siebie kolorystycznie i materiałowo. Modyfikuj do momentu, aż osiągniesz satysfakcjonujący efekt. Gotowe – można przejść do zakupów!

Tworzenie moodboardu to istotna technika, będąca aktywatorem projektu. Dla naszych klientów jest także nowym doświadczeniem zakupowym, które umacnia ich w podjętych decyzjach.

Obudź ducha kreatywności

W naszych showroomach, na ogromnej powierzchni ekspozycyjnej znajdziesz produkty najlepszych światowych brandów,. W ofercie IH znajdziesz: płytki, ceramikę, sanitarkę, armaturę, oświetlenie, deski podłogowe, podłogi winylowe, tkaniny, tapety, sztukaterie, drzwi, klamki, systemy grzewcze, rozwiązania do inteligentnego domu, meble, dywany, sauny i wiele, wiele innych. Przyjdź i przekonaj się na własnej skórze jak smakuje luksus ubrany w piękne produkty i niespotykany dotąd komfort w urządzaniu wnętrz.

W salonach Internity Home, dzięki imponującej bibliotece materiałowej, specjalnie przygotowanym stanowiskom do tworzenia moodboardów i regulowanemu oświetleniu, możesz zaprosić Inwestora, aby wszystkimi zmysłami wkroczył do świata, który dla niego projektujesz.

Wzorcownia Internity Home przy ulicy Duchnickiej 3 w Warszawie
Wzorcownia Internity Home przy ulicy Duchnickiej 3 w Warszawie

Holistyczne spojrzenie

Moodboard bez wątpienia usprawnia proces decyzyjny, w którym kluczową rolę odgrywa realizacja wizji Klienta w jednym miejscu (zamiast, jak obliczyliśmy, w 27 innych specjalistycznych sklepów z innych branż). Oprócz możliwości kompleksowego wyposażenia wnętrza, na bazie naszego ponad 30 – letniego doświadczenia we współpracy z najlepszymi pracowniami projektowymi, stworzyliśmy autorskie portfolio produktowe, czyli spektrum dopasowanych do siebie materiałów, produktów i elementów wyposażenia.

IH Icons to pierwsza w Polsce, w pełni zintegrowana selekcja luksusowych produktów do tworzenia holistycznych wnętrz.

Moodboard Internity Home

Zalety pracy z wykorzystaniem moodboardu

Do największych zalet pracy z moodboardem możemy zaliczyć:

  • możliwość prezentacji konceptu wnętrza w sposób rzeczywisty – moodboard pozwala „wejść” do wnętrza, które jeszcze nie powstało. Stanowi przełożenie koncepcji na obraz i rozpoczyna dialog z klientem na etapie, gdy pomysły dopiero nabierają kształtu;
  • początek dialogu – moodboard wzbogaca interakcję pomiędzy materiałami, klientem i architektem. Przyśpiesza wybór i daje pewność, że materiały będą ze sobą idealnie współgrać, tworząc harmonijne wnętrze. Dopiero po tym etapie, znając budżet, warto stworzyć wizualizację wnętrz;
  • narzędzie biznesowe – tworzenie moodboardu to istotna technika, będąca aktywatorem projektu. Dla naszych klientów jest także nowym doświadczeniem zakupowym, które umacnia ich w podjętych decyzjach.

Autorka artykułu

Patrycja Bartkowska

Patrycja Bartkowska – redaktorka www.internityhome.pl, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Od lat związana z szeroko pojętym światem designu i wyposażenia wnętrz. Kocha naturę oraz ceni ponadczasowe, jakościowe wzornictwo. Prywatnie żona i mama dwóch córek.

Podobne artykuły