Gościem specjalnym tegorocznej edycji (już trzeciej) największych targów wnętrzarskich w Europie Środkowo – Wschodniej będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych designerów na świecie – Tom Dixon. Jak mówią organizatorzy Warsaw Home, jest to dla nich ogromne wyróżnienie, szczególnie w świetle szeroko komentowanej decyzji projektanta, który w tym roku po raz pierwszy od 15 lat nie wystawił się na Milan Design Week. Podczas Warsaw Home 2018 Tom Dixon nie tylko zaprezentuje najnowszą kolekcję swojej marki, ale także wystąpi z wykładem nawiązującym do hasła przewodniego tegorocznej edycji, które brzmi SIŁA! Wydarzenie, które – jak zapowiada pomysłodawczyni imprezy – Kasia Ptak – może konkurować z największymi targami wnętrzarskimi w Europie, odbędzie się w dniach 4.10.2018 – 7.10.2018 roku w podwarszawskim Nadarzynie.
Warsaw Home 2018
Tegoroczne targi są podzielone na dwie części. W czwartek i piątek odbędzie się etap ściśle branżowy, natomiast w weekend wystawy będą otworzone dla wszystkich zainteresowanych. Zatem te 4 dni to nie tylko wspaniała okazja ku temu, aby się zainspirować i poznać najnowsze trendy, ale też nawiązać wartościowe relacje biznesowe.
W tym roku przestrzeń wystawiennicza jest zwiększona dwukrotnie, co pokazuje nie tylko ogromne zainteresowanie tematem aranżacji i stylizacji wnętrz, ale też sukces samych organizatorów. Dzięki temu na pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m2 , zaprezentuje się około 800 firm z sektorów Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish, Decor.
Edycja zmian
Jak wyjaśniają organizatorzy, Warsaw Home 2018 jest edycją zmian, a do rozwinięcia formuły wydarzenia zachęciła ich przede wszystkim dobra koniunktura w branży. Jak podają organizatorzy imprezy, ,,według bezpiecznych szacunków Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli w 2017 roku łączna produkcja sprzedana krajowych firm meblarskich mogła osiągnąć wartość około 45 mld zł, co stanowi wzrost o 6 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Prezes OIGPM, Michał Strzelecki, ocenia, że te wzrosty przeniosły się głównie na eksport naszych mebli, którego wartość zbliżyła się do 10 mld euro i wzrosła o 5 proc. w ujęciu rocznym. Te wyniki po raz kolejny plasują Polskę w czołówce światowych producentów i eksporterów mebli – odpowiednio na szóstym i na czwartym miejscu. Jednocześnie stale zwiększa się też rozpoznawalność najlepszych rodzimych marek meblowych i projektantów, którzy dokładają starań, by kojarzono nas z dobrym designem, a nie podwykonawstwem i tanią siłą roboczą. Dynamicznie wzrasta także import mebli, co pokazuje, że z roku na rok stajemy się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem również dla zagranicznych marek”. Jak widać, polski rynek meblarski rośnie w siłę, a wraz z nim targi Warsaw Home 2018, których motywem przewodnim będzie właśnie SIŁA!
Świeżo po targach, na naszej stronie będzie dostępna galeria z tegorocznej edycji Warsaw Home. Zapraszamy już teraz!
SIŁA! Warsaw Home
Sukces frekwencyjny zeszłorocznej edycji imprezy (600 wystawiających się marek i 64 tys. odwiedzających, w tym aż 18 tys. spoza Polski) udowodnił, że Europa Środkowo-Wschodnia potrzebowała targów wnętrzarskich na światowym poziomie. Już niebawem, każdy będzie mógł poznać najnowsze technologie, rozwiązania i trendy, a wszystko to na 120 tys. m2 wypełnionych po brzegi designem na światowym poziomie.
Salone del Mobile Milano – fotorelacja i trendy z największych targów designu
Zobaczcie jak wyglądały targi Warsaw Home w ubiegłym roku