Wizualizacja ułatwia wyobrażenie sobie gotowego wnętrza, a także pomaga w rozmieszczeniu mebli, zważając na ergonomię pomieszczenia. Na podstawie stworzonych wizualizacji następuje proces doboru odpowiednich materiałów i kolorów. Internity Home dostarcza jasnych, komplementarnych rozwiązań do wnętrz, eliminując niepewność i tworząc pełne koncepcje. W naszych Atelier zapewniamy inspirującą przestrzeń do wspólnego tworzenia projektów. Podstawą naszej pracy jest moodboard, umożliwiający dialog między klientem, architektem i doradcą. To właśnie moodboardy pozwalają na wizualne wyrażenie myśli projektowej, dopieszczenie preferencji kolorystycznych, tekstur i stylu wnętrza. Ważne, aby to uczynić zanim cyfrowy obraz wnętrza stanie się rzeczywistością.
Wizualizacje łazienki
Zaprezentowane w naszym wpisie wizualizacje łazienki są autorstwa Adeliny Czerbak (HybriDesign). Natomiast produkty wykorzystane, zarówno w koncepcji wizualnej jak i w realizacji, pochodzą z showroomów z Grupy Internity Home.
Bazą łazienki o metrażu 10 m.kw. są czarne i szare płytki gresowe z rysunkiem kamienia włoskiej marki 41zero42. Ich zestawienie tworzy spokojne i jednocześnie wyraziste, kontrastujące tło dla białej ceramiki i złotych dodatków. Organiczne linie wyposażenia łazienkowego sprawiają, że wnętrze emanuje spokojem i harmonią. Designerskiem akcentem jest podłoga w graficzny wzór od ABK, która dodatkowo podkręca aranżację, nadając jej unikatowy styl oraz idealnie podkreślająca preferencje estetyczne użytkowników. Ważnym elementem projektu jest także oświetlenie, które spełnia nie tylko podstawowe funkcje, ale też dekoruje przestrzeń oraz pozwala tworzyć pożądany klimat.
Moodboard podstawą naszej pracy
Jednak, aby wizualizacja miała realne przełożenie na projektowane wnętrze należy sprawdzić jak wybrane materiały ,,współpracują ze sobą” w rzeczywistości. Wiemy jak problematyczne jest dobieranie produktów, szczególnie jeśli robimy to w wielu miejscach. Aby uniknąć niepotrzebnych nerwów w fazie realizacji, kluczowym procesem jest wyposażenie wnętrza w jednym miejscu (zamiast, jak obliczyliśmy, w 27 innych specjalistycznych sklepach z różnych branż).
Kompleksowe wyposażenie wnętrza jest możliwe w showroomach z Grupy Internity Home i Prodesigne a moodborad jest podstawą naszej pracy. Jako pierwsza marka wnętrzarska na polskim rynku uczyniliśmy z tego narzędzia okno dialogowe pomiędzy klientem, architektem i naszymi doradcami. Wierzymy, że moodboard stanowi nowy poziom komunikacji – interaktywnej, haptycznej, zamieniającej koncepcję w realny obraz.
Poznaj korzyści pracy z moodboardem w salonach Internity Home
Moodboard i jego rola w procesie realizacji
Moodboard jest niezwykle ważnym narzędziem w procesie projektowym. Pozwala na wyrażenie wizji i potrzeb w sposób wizualny. Dzięki niemu można lepiej zrozumieć preferencje kolorystyczne, style, tekstury i ogólny klimat, jaki chcemy osiągnąć. Takie podejście do projektowania i urządzania wnętrz z pewnością podnosi jakość usług oraz przyczynia się do osiągania doskonałych rezultatów. Moodboard to także doskonały sposób na zacieśnienie współpracy między klientami a architektami, umożliwiając im współpracę i tworzenie spersonalizowanych rozwiązań.
Propozycje naszego stylisty
W naszych Atelier przygotowaliśmy w pełni wyposażoną i przystosowaną do kreatywnej pracy przestrzeń, gdzie każdego dnia architekci i klienci, wspólnie tworzą kolejne projekty. Regulowane światło pomaga w doborze materiałów, co ma kolosalny wpływ na spójny charakter projektowanego wnętrza.
Sprawdź adresy naszych salonów >>
Jeśli poszukujesz wsparcia w doborze materiałów do wnętrza, skontaktuj się z naszym specjalistą lub odwiedź nasz showroom:
Zapytaj // naszego eksperta
Zostaw swój adres e-mail lub numer telefonu
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą
Zobacz // próbki i ekspozycję